اندر احوالات روحانیون !

سلام


خیلی جالبه برام کلا روحانی جماعت (چه اینوری چه اونوری) کم آوردن تو کارشون نیست :


اون وقتی که کرباسچی (شهردار اسبق تهران) محاکمه می شد تو بوغ و کرنا کردن که حضرت علی (ع) گفتن کنار کاخی حتما کوخی هست و از این حرفا ... *

اونوقتی که یه وزیر ۱۶۰ میلیاردی معرفی شد ، داد میزنن ، امام صادق (ع) فرمود مومن باید دنبال پول جمع کردن هم باشه ... *





پاورقی : * حدیث ها نقل به مضمونه ...



خوب باشید ...

---

دارم دق می کنم ، تحمل ندارم
دیگه خسته شدم ، دارم کم میارم
دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم
همش فکر توام ، همش بی قرارم
دیگه اشکی برام نمونده که بخوام
برات گریه کنم ، فدای تو چشام
دلم داره واسه تو پرپر می زنه
تو رفتی و هنوز خیالت با منه

بدون تو کجا برم ، کنار کی بشینم
تو چشمای کی خیره شم ، خودم رو توش ببینم
تو که نیستی به کی بگم چشاشو روم نبنده
به کی بگم یکم نازم کنه که بم نخنده
بدونه تو با کی حرف بزنم ، دردت به جونم
تو این دنیا به عشق کی ، به شوق کی بمونم
به جونه چشمات از تموم این زندگی سیرم
تو که نیستی همش آرزو می کنم بمیرم


از اینجا می تونین آنلاین گوش کنید


خوب باشید ...


--------------------

پاورقی :


این آهنگه از همایون شده همدم روز و شبم ...

اثبات دیونگی من !

بخشی از مکالمه امروز من و بابا ... :


من : دارم میرم خراشه ( ۲۵ - ۳۰ کیلومتری یزد) ماست بگیرم ! کاری ندارین ؟

بابا : ماست ؟

من : بله

بابا : خب همینجا بگیر

من : می خوام برم اونجا بگیرم ، برم ؟

بابا : دیوونه ای ؟!

من : آره ، مگه تازه فهمیدین ؟! 

بابا : نه تازه مطمئن شدم!!!

من : خیلی دیر مطمئن شدین !

بابا :

من :


و پس از خداحافظی رفتم ...



خوب باشید ...


---------------

پاورقی : فک کنم آخرین نفری هم که به بی عقلی من شک داشت ، به یقین رسید !

اتقاق ...

وقتی فکرت ۱۰۰۰ و یک جا هست و داری هوش مصنوعی می خونی ... ، اونم بعد عمری و این وقت شب

می رسی به این جمله :

ناخداگاه دلت میگیره می خوای بیخیال درس بشی بشینی یه گوشه تا صبح ...
بیخیال ...

خوب باشید ...

-------------
پاورقی : به قول یارو گفتنی خدا باز دوباره به شدت بازیش گرفته داره سر به سرم میذاره ...

پاییز و بهار ...




پاورقی :

۱- یکیش مال اینور پیاده روه یکیش مال اونور !

۲- به فرموده خانوم معلم این دفعه یه کم ، اونم در حد آماتور رنگ ها رو درست کردم ... 

3 - عکس پاییز رو قبلا (+) پابلیش کرده بودم ...


صداقت

دارم روز به روز به چیزی معتقد تر میشم ... 

اونم اینکه هرچی کمتر صداقت داشته باشی تو دنیای امروز هم محبوب تری ، هم موفق تر ... !


یه جورایی اینا با هم نسبت عکس دارن ، یعنی هرچی بهتر بتونی دروغ (دقیقا دروغ ) بگی و از اون طرف هم هرچی بتونی دو رو تر باشی ، هم بیشتر تو دل مردم جا پیدا می کنی ، هم تو زندگی اجتماعی ات موفق تری !


این وسط وجدان هم کیلویی هیچی نمی ارزه ... !



خوب باشید