بانو ...

کلی حرف دارم واسه گفتن ...

ولی حس گفتنش نمیاد خدایی ...



ببخش بانوی قصه  این دل جونی کرده          


با تو اگه تو خونه ات نا مهربونی کرده        

چه سرنوشت خوبی وقتی دل شما هم

برای خوشبختی مون پا در میونی کرده                 

خاتون خوب قصه عروس آرزوهام

من که همیشه تنهام قهر نکن با چشمام

قهر نکن مهربون قهر تو آتیشمه

من چه جوری نسوزم وقتی دلت پیشمه

برای داشتن من چه راه دوری رفتی

همه باید بدونن راه رو چه جوری رفتی

ببخش بانوی قصه  این دل جونی کرده

با تو اگه تو خونه ات نا مهربونی کرده



خوب باشید ...

دوست ...


رشته ای بر گردنم افکنده دوست .....می روم انجا که خاطرخواه اوست


حوب باشید ...

خسته

مشترک مورد نظر شدیدا خسته شه !


همین ...


به قول یارو گفتنی , تو خود بخوان قصه مفصل را ...


خوب باشید

اهمن ما هم هستیم هنوز ...

سلام


مدتی کمتر به دنیای نت و سایبر دسترسی داشتم ، این عدم دسترسی یه جورایی عمدی بود از جانب خودم !


خوبه دنیای واقعی هم عالمی داره !!!

بماند ...


امروز به یه نفر واقعا حسودیم شد ! به خنده هایی که از ته دل می کرد ...

به خوش رو بودنش ...

به خوش زبونیش ...


خدایشش یعنی 3 4 ساعت هم صحبت بودیم ، اگه بگی 1 ثانیه خنده از روی لب این بشر رفت نرفت ... ، کلی تو سر و کله هم زدیم و گفتیم و خندیدیم ...

باعث شد حداقل غم و غصه هام یه مدت کوچولو یادم بره ... ، مسلما اونم تو زندگیش مشکلات خودش رو داره ، شایدم خیلی بیشتر از ماها ولی ... بقول قدیمی ها ماشاالله اش رو هم بگیم چشم بچه مردم نزنیم


خدا ایشالله همیشه همه رو دلشاد نگه داره ...



بی ربط :

چقد به " از دل برود هر آنکه از دیده برفت" اعتقاد دارین ؟


جواب خودم : خداییش هیچی !!!





خوب باشید ...


-----------------------------

پاورقی :


نام فرد فوق مهدی است ... !