مرد برای هضم دلتنگی هاش // گریه نمی کنه ، قدم می زنه


د ، تو خیلی بیخود کردی !!!




یاعلی ...

اول نویس :


مکان : دفتر فروش سخت افزار خودمون ! (خود تحویل گیری اساسی!)

زمان : یکی دو روز پیش !

افراد حاضر : من ، مهدی * ، یکی از دوستام


من : برار ! ** می خوام برم تو بیابون چادر بزنم ، یه هفته دو هفته یه ما یه سال ... نه کسی ازم خبر داشته باشه ، نه از کسی خبر داشته باشم !

دوستم : منم میام !

مهدی : منم میام !

من : مرض ! میگم می خوام تنها باشم !

مهدی : تو اینور جاده چادر بزن ما اونور !

من : دلبندم میگم بیابون !

مهدی همچنان ادامه توضیحات میداد !

من : آقا من شخصا اعلام می کنم که غلط کردم ... 



وسط نویس :


وقتی تو چند میلیون چشم دنبال یه جفت چشم آشنا باشی اونوقته که معنی سردرگمی رو حس کنی ...



آخر نویس :


ندارد !


--------------------------------------------

پاورقی :

* همکار محترم

** اصطلاحی که گه گاه دوستان رو باهاش صدا می زنم ...



یاعلی ...

~~~~~

سه بار شروع کردم به نوشتن این پست ...

۳ تا موضوع مختلف ... ولی اینقد این دلشوره اذیتم می کنه که نتونستم ادامه بدم ...

قسمت نیس شبی ...




یا علی

همه چی آروومه ...

همه چی آرومه تو به من دل بستی....این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه....غصه ها خوابیدن.....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....پیشم هستی حالا به خودم می بالم.....

تو به من دل بستی از چشات معلومه....من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

تشنه چشماتم منو سیرابم کن....منو با لالایی دوباره خوابم کن....

بگو این آرامش تا ابد پابرجاست....حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم....پیشم هستی حالا به خودم می بالم....

تو به من دل بستی از چشات معلومه....من چقدر خوشبختم همه چی آرومه....

همه چی آرومه تو به من دل بستی .....این چقدر خوبه که تو کنارم هستی....

همه چی آرومه غصه ها خوابیدن....شک نداری دیگه تو به احساس من....

همه چی آرومه من چقدر خوشحالم
پیشم هستی حالا به خودم می بالم


یاعلی ...

---

اول نویس :

گاهی پیش میاد که توقعاتت از بعضی آدمای اطرافت جوریه که انتظار بعضی حرفا یا برخوردا رو ازشون نداری ، اینجوری گاهی که یه حرفی ، کاری چیزی ازشون میبینی خیلی شوکه میشی ...


گاهی فک میکنم ، شاید فقط من زیادی حساسم ولی انتظار اینکه کسی احساسی از تورو مسخره نکنه فک نمی کنم انتظار زیادی باشه ... اونم کسی که حس می کنی حداقل اون میفهمه ...

همه اینا باعث شده حرف زدنم و شاید درددل کردنم با آدمای اطرافم کمتر و کمتر و کمتربشه ... شایدم یه روزی دیگه حرفی از احساساتم یا مشکلاتم به کسی نگم ، اینجوری هم خودم راحترم هم اونا رو اذیت نمی کنم ...

وسط نویس :

الان یکی واسم آفف گذاشته بود ... : وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد.. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که خدایامرا ببخش(دکتر شریعتی)

آخر نویس :

ندارد !



یاعلی...

اندر احوالات کابل کشی من و سید !

با سید * یه جا بودیم واسه نصب شبکه ... ، داکت هاش رو نصب کرده بودیم ، یه جا کابل از توی کانال کولر باید رد می شد ، یعنی خودمونو خفه کردیم که با انواع و اقسام وسایل این کابل رو رد کنیم نشد ... !

سید : چیکارش کنیم

من : ...

سید : اوی با توام !

من : گربه بگبریم ببندیم به پاش ولش کنیم تو کانال !

سید :

من : مگه بد می گم

کارمند اونجا :

سید :

من : جدی گفتم حالا نمی خوای نخواه !!!

آخرشم من بدبخت به جرم لاغر و کوچولو بودن رفتم تو کانال و کابلو رد کردم ! **

همون کارمند سابق وقی من در حالی که کل لباسام خاکی بود اومدم بیرون : رفتی اونتو !

من : مامانم میکشه تم !

همون کارمنده :

من : آخه صبحی لباس عوض کردم ***



پاورقی :


* یکی از شرکا !

** من با گربه فرق دارم !

*** آخه شب قبلش مامان گفتن لباسات خیلی کثیفه ، حتی کفشم رو هم کرده بودن تو ماشین لباسشویی !



یاعلی

وقتی تمام روز زدی به دیوونگی محض ! بعد سر و کله یه دفترچه یادداشت پیدا میشه که با خوندن بعضی ورق هاش ... دلت اندازه همه دنیا میگیره ... چیکار باید بکنی ...



یاعلی ...

---

وقتی محبت نباشه ، باهم بودن چه معنی می تونه داشته باشه ...

وقتی عشق نباشه ، زندگی بی معنی میشه ...

وقتی صداقت نباشه ، بودن ارزشی نداره ...

وقتی تو نباشی ، بودن معنی نداره ...



یا علی

عنوان ندارد !!!

هیچ شده یهو پشتتون خالی بشه ...

هیچ شده یهو همه امیدتون رو از دست بدین ...

هیچ شده تکیه گاهتون خراب بشه کاملا بصورت یهویییی ...

هیچ شده جوری تو دلتون خالی بشه که با ۳ ۴ تا آرامبخشم خوابتون نبره ...

هیچ شده چند روز شایدم بیشتر هنگ باشین ! ...

ولش کن ...


مشترک مورد نظر از فرط مشکلات زده به بیخیالی محض ! زیاد جدیش نگیرین ...

حالت عادیش هم اینه حدودا حرف زدنش گاهی گاهی گاهی و غیروه ! فقط چیزی مسلم و مشخصه دلش اینه


واسه دلش دعا کنین ...


یا علی ...